28.6.10

Mrzim te ljubavi moja!
















U glavi mi odzvanjaju zvuci gorčine, mržnje, ljubomore, zavisti. Nekim čudom oni imaju uvek višu frekvencu od umilnih ljubavnih reči, nežnosti, pažnje. Zašto ne mogu da zapamtim te lepe, ne vrišteće i ne razarajuće melodije? Budim se u tišini, a onda se pojave one: "Ne volim te", "Ne želim ništa od tebe", "Ne, ne, ne". Uvek "ne". I opet "ne". A bilo je "da". Nedavno je bilo "da". Zašto ne ostaje posle svega "da", zašto posle svega uvek ostaje "ne"?
Balansiramo na ivici između dva ekstrema. Volim te, mrzim te. Zapitaš li se ikad da li voliš sebe? Ti voliš sebe u meni, ja volim sebe u tebi. Zašto ne volimo jedno drugo?Egoizam je ono što nas ubija, volimo odraz u ogledalu, svoj sopstveni odraz i mrzimo taj isti odraz. Taj odraz nije idealan, zato sebe mrzim u tebi, a tebe, ljubavi moja, ne volim, nisi mi savršen, jer ja nisam savršena. Kako da te volim? Šta da volim? Ti si ja i ja sam ti, kako onda da volim tebe?

Nauči me. Molim te. Nauči kako da volim tebe, a ne sebe u tebi. Kako da mrzim tebe a ne sebe u tebi. Nauči me taj jezik suprotnosti, nauči me ljubavi! Ne mogu da podnesem više taj jezik, ne želim da me razumeš, ne želim da me shvatiš, želim da me voliš i da me ne razumeš, mene da voliš i mene da mrziš. Mene. Ne sebe. I želim da se svađamo jer se razlikujemo, ne da ti ubijaš sebe u meni, ni ja sebe u tebi, i onda da se mrzimo, ja svoj a ti svoj odraz u ogledalu. Shvati to, previše smo blizu, udaljimo se jedno od drugoga, naučimo da volimo sebe u sebi, a onda dođi da se upoznamo...

5 comments:

Marjan Paradoksija је рекао...

Život je ponekad okrutna učiteljica, ali vreme je lekar koji leči sve! Ali na učiteljici je da nam prezentuje lekciju, a na nama da uradimo domaći!!!

Kajzer Soze је рекао...

Postavila si vrlo ozbiljne teze na koje još niko nije našao odgovor.Mislim. Ja se isto pitam zašto uvek loše stvari ostavljaju jači utisak i zašto ne možemo voljenu osobu da posmatramo bez sopstvenog odraza u njenim očima. Ako saznaš, javi,baš me zanima,mada sam,iskreno,prestao da pokušavam da dođem do tih odgovora.

Krvolocna Barbika је рекао...

odlično!
to je sve što mogu da kažem :)

Džunglica је рекао...

@Paradoskijo, apsolutno si u pravu, kao i uvek lepo sročeno :)

@Kajzeriću, dobrodošao među vitalne :) Nije baš zagonetka, kaže se da ljudi sa manjkom identiteta, ili nedovoljno razvijenom ličnošću teže identifikaciji s drugom osobom. Ne treba uzimati zdravo za gotovo ovu tvrdnju, na primer, budizam kaže, da svi ljudi uzimaju jedan delić od nekog drugoga, tj. da smo svi odraz sebe u nekome drugome. Tako da, da ge jebeš sad budi pametan... :)

@Pozitivna barbiko :), dobrodošla na moj blog, hvala na oceni!

Džiadžojka-san је рекао...

Divno si ovo napisala. Razumljivo nerazumljivo.
Ljudi stvarno vole sebe u tebi. Ne tebe samog. Ako želiš da voliš nekoga, voli sebe prvo, upoznaj sebe i nećeš se kačiti kao parazit, krpelj, krvopija na tuđe aure i sisati njihovo dobro da bi sebi postao bolji.
Ni ne znamo ko smo. U svakom smo drugačiji...

Gde sam to ja? Ko si ti? I čemu sve ovo?

xD

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger