26.7.10

Supica od bundeve










Evo jednog recepta posle kojeg ćete poželeti da šerpa nema dno. :)

Šta vam je sve potrebno za 4 osobe:
2 supene kašike maslinovog ulja
2 glavice crnog luka sitno iseckati
2 čena belog luka sitno iseckati
1 kg bundeve iseckati na kockice
1,5 l supe od povrća (baze za supu, kocka, vegeta + voda)
malo soka od sveže ceđene pomorandže i malo narendane korice
3 supene kašike sveže majčine dušice
150 ml mleka
so, biber

Priprema:
Zagrejati ulje u šerpi. Izdinstati crni luk. Dodati belog luka i kockice bundeve i 2 minute dinstati. Zatim u to dodati supu, sok od ceđene pomorandže i narendanu koricu, 2 kašike majčine dušice i 20 minuta kuvati, otprilike dok bundeva ne omekša.
Izmiksati mikserom, začiniti solju i biberom i dodati mleko. Ukrasiti majčinom dušicom.

Extra savet: ko voli može da doda i kari, savršeno se slaže.

PRIJATNO!!!

4 comments:

Стефан Јањић је рекао...

Искрено, не волим претерана експериментисања са јелима, али супе су изузетак (волим све, све, све врсте супе). Можда научим једном да кувам па се вратим да поново прочитам овај пост :)

Džunglica је рекао...

Ja obožavam da kuvam, pogotovo kad neko gleda :D i posle da pojede, tj. obliže tanjir. Btw, moj tanjir, moja supa :))
Aj' ne zezaj, nije problem napraviti ovo :)

Mala Sa Jadrana је рекао...

:o :o :o ovo je moja najdraza juhaaaa!!! joj morat cu je spremit ovaj vikend!!!!mmmm

Džunglica је рекао...

@Mala, takođe, moja omiljena supa, sad je sezona bundeva, idemoooo, bundeve na 1000 načina :))

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger