3.10.10

Besplatan upad (samo za V.I.P.)


Ne, nije halucinacija. Stvar je mnogo kompleksnija. Juče sam spremala kuvani krompir sa ćuftama. Dok sam gulila krompir, u onaj deo sa organskim smećem, odjednom mi je iskočila Lady Gaga. Nisam mogla da verujem svojim očima. Ispade mi onaj vruć krompir iz ruke, otkotrlja se u lepu maminu ispod stola, a nož se zabo Gagi u vrat. Pogledala me velikim kravljim očima s obrvama i trepavicama ko iz epskih pesama. Vidim da je htela nešto da me priupita. Izvadih joj nož iz grla, nek priča, zlo je ne bi usralo. Uspravi se i upita me svojim kreštećim glasom:
- Zašto si mi zabola sečivo u grlo? Šta sam ti skrivila?
- Ništa ženo mi nisi kriva, jednostavno mi te puna kanta za đubre, davno nisam praznila. I eto baš danas, rekoh, isprazniću je, ali prvo da oljuštim krompir. Kad ono, iskačeš mi, bre, lebac te ne jebo, iz đubreta. Juče si mi iskočila iz pregrade za jaja u frižideru.
- Nemoguće. Ja baš ne izlazim po frižiderima. Nije da ne bih, ali ipak za to je potrebno malo više veza. Znaš kako, bela tehnika je skuplja od plastike. To se posebno plaća. Ja sa svojim talentom, mogu da iskačem samo iz kante za đubre.
- Znaš da si i u pravu. Nije mi jasno koga sam onda videla u frižideru ako ne tebe?
- Mislim da je Heidi Klum, ona se pretplatila na belu tehniku, a pošto ionako ima frku od matorenja, frižider joj je opcija da ostane mlađa. E, sad nisam sigurna da li je stigla do zamrzivača, za to treba malo skuplja V.I.P. dozvola, onakva kakvu ima Madonna. Žena je zaleđena u prostoru i vremenu i ne mrda.
- Oćeš reći da sam ja videla tamo Heidi Klum? (otvaram frižider da proverim, vadim pregradu za jaja)

(Heidi izlazi, lice joj zategnuto ko balon pred pucanje i uglancano ko pasja muda)
- Stavila sam belanca na lice, moj doktor kaže kako se tako koža podmlađuje, a sinoć sam pravila kupku od marakuje i pasterizovanog mleka sa 0,1% mlečne masti, protiv celulita.
- Pa, jes' (odgovaram). Možda bi trebala da probaš recept od dinosaurusovih jaja, a čula sam i da je tečnost bubrežne žlezde velikog plavog kita dobra protiv pojave "ptičjih nožica" oko očiju. Tornjaj se, bre, iz mog frižidera, nakazo jedna plastična, i slobodno povedi onog tvog Seala, i ti Gago, vrati se u kantu za đubre, ili još bolje, teleportujte se svi do kluba "Porcelan", za V.I.P. je besplatan upad. Večeras sam ja DJ. i puštaću vodu.

15 comments:

Стефан Јањић је рекао...

Након прочитаног целог текста, вратио сам се на прву реченицу и ставио је под знак питања! :Р :)))

Vila је рекао...

Odlično! Popravi mi dan. Hvala ti. ;)

SMiliCa је рекао...

Чини се да баш ниси фан лејди Гаге :)

Јако ми се свиђа твој стил. Веома духовито!

Džunglica је рекао...

@Stefane, hehe, sva sreća da nisam halucinirala, bilo bi mnogo gore :)
@Dorotii, hvala i drago mi je da sam tebi popravila dan. Pokušavam da ne deprimiram ljude na blogu :))
@SMilice, fala vi, nisam nikako njen fan. I ja da se namažem govnima i prošetam Knez Mihajlovom, bila bih popularna, u kom kontekstu to sad nije bitno ;)Žena je obukla teletinu na dodeli nagrada. O sveti svete! I baš mi idu njih dve posebno na živce, nadam se da je paralela primećena i pored gomile gluposti opisane ovde.

ТоМЦаа је рекао...

Немам појма, Хајди Клум одавно нисам видео (мада ми и не треба нешто), а Гагу сам баш задњи пут видео на слици са том телетином (о Боже!). Не знам како бих реаговао када би се то мени десило. Можда бих побегао из куће јер је уклета...

Најс уан :)

Cure For Pain је рекао...

Hah, genijalno. Baš sam se fino nasmejala. :)

Džunglica је рекао...

@Atomski mrave, verovao ili ne, ovde je Hajdi NON STOP zastupljena u medijima, na netu, a ova druga je sama po sebi specifična, egomanijakalna osoba koja žudi za pažnjom što šokira ljude. I da, bez daljnjeg, kuća je ukleta ;)
@Cure, hvala. I drago mi je for making your day :)

SvetaC је рекао...

Svidža mi se. :D

Valentina је рекао...

Haha, kad pomenu Hajdi Klum, moj izmrcvareni mozak pročita Heidi Jankovic (eto šta internet napravi od čoveka!) pa mi ne bi jasno šta će ona u frižideru, al' za tren sam se sabrala :)

Džunglica је рекао...

@SvetaC, tenks i velkom tu maj kingdom :)
@Valentina, hehe, ih bre, de ću nju, mora još da se blamira da se probije do mog bloga ;) :) E, sad, nadam se da se nisi pitala šta će Klum u frižideru.

Unknown је рекао...

hehehehehe..predivno zajebavanje, mnogo mi se dopada ;)

Džunglica је рекао...

@Milko, dAbr vEČ, dobrodošli! Hvala, mora biti malo i zajebancije, drago mi je da ti se dopada :)

Unknown је рекао...

Hvala na dobrodošlici :) A dopada mi se, šta da se radi :)

sopranovsky је рекао...

Surovo, nema sta :-) Znas da mi se svidja, i znas zasto mi se svidja :-)

Džunglica је рекао...

@Sopran, znam :) Ne volim je ni ja ;)

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger