9.10.10

Kuvala

Znam da ste navikli na 300 tona filozofije, što kaže Tomcaa, ali ja sam odlučila da se danas ne bavim grafovima, x i y osama, mislima i osećanjima a možda i obujem čizmice i obučem minjak ;) Podariću vas jednim ukusnim jelom koje sam upravo smazala. Jednostavno je za napraviti, kad odlučite da odvojite malo vremena od potrage za smislom života.



Dakle, šta vam je potrebno:

1 glavica crnog luka
1 čen belog luka
1 bundevica (omanja tikvica)
4-5 kašika naseckane slanine, šunke ili dimljenog mesa
250 g širokih rezanaca, a može i manje :)
2 dl milerama ili slatke pavlake za kuvanje, može i kisela, a može i kajmak
ulje, so, biber

Iseckati luk i bundevicu na kockice, propržiti na ulju, dodati sitno seckanu slaninu ili dimljeno meso, propržiti sve zajedno. Za to vreme, skuvati široke rezance. Kad je skoro gotovo, dodati mileram ili pavlaku, promešati. OBAVEZNO dodati sitno seckani beli luk, biber i so. Služiti sa rezancima.

Prijatno!

6 comments:

Unknown је рекао...

Paaa tiii iiii kuuuvaaaašššš..:D

:)

Džunglica је рекао...

Moram malo da se falim ;)

Retka Zverka је рекао...

Probaj da metneš nekad pečurkice, mesto tikvica. :) I baš mi praviš zazubice, neka te, neka. :)

Džunglica је рекао...

Oću, probaću, nego tikvice su jednostavnije ;)

Mala Sa Jadrana је рекао...

mmm njamm.
na dijeti sam trenutno...moram cekat da skinem koju kilu :D :D

Džunglica је рекао...

@Mala, ma nije toliko kalorično, hehe ;)

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger