31.1.11

Lipota, startovanje u busu i dejt

U jednom postu, Mara piše o tome kako ju je lik startovao u busu, pa mi je dalo ideju da opišem i jedno slično startovanje moje malenkosti pre par godina.

U povratku s najgoreg letovanja u istoriji, iako je to bilo na Azurnoj obali, sedoh u bus koji vozi sa aerodroma, nataknem svoje sluške na uši i kofere, tašne, sve posadim ispred mene. Ono, jeste, bez lažne skromnosti, bila sam crna ko ciganka, što je jedina pozitivna stvar koja je ostala od letovanja, pored razgledanja St. Tropeza i Nizze.

U bus je ubrzo ušao lik i snimio mene-crnče. Crnčetu je bilo neprijatno, i ono nije skidalo sluške, nije mu padalo na pamet. No prijala mu je pažnja. Ubrzo me lepo vaspitan i naočit muškarac, ne jebući živu kevu, što ja sad slušam neke numere, a ovamo proždirem ga pogledom i mislim u sebi: "Priđi, pitaj me nešto, jebote, neću te pojesti" pitao odakle sam došla s letovanja.

Pomislila sam kako je lepo da se usudio MENE nešto da pita, jer, generalno, slušala sam muziku, a, ono, ko još sme da bude tako drzak da napadne curu u toj radnji. Elem, lepo sam se nasmešila i kao nisam dobro čula: "Izvini, nešto si pitao?"

Dečko je uljudno ponovio svoje pitanjce, osmeškujući se i ne skidajući pogled s crnčeta koje se kezilo. "Gde si bila na letovanju?". "Ah, to, na Azurnoj obali."

I raspričasmo se mi tu ko pravi. On o sebi, gde radi, ja šta studiram, malo smo se gledili, malo se smeškali, sve u svemu, baš nam je bilo ful tih nekih 45 min koliko traje put od aerodroma do odredišta. Ljudi su nas posmatrali kako smo se tako brzo skontali. On je neki PR, kuracpalac kod neke Aviokompanije, ne znam ni ja više.

Došao je momenat kad on mora da izađe iz busa, i brže bolje se snašao u roku od 0.5 sec. da ostavi svoju vizit kartu, što je, je l', bio jedini logičan potez. Pa, pošto je on meni uvalio vizitku, moje je bilo da se javim.

Naravno, da sam mu se javila. Nedelju dana kasnije. Imala sam neke obaveze. I dogovorismo se da se nađemo. On će da me čeka.

Fino, sastanak je bio negde oko 18.00 i čekao je tačno na mene. Bila je neka bzvz glupa magluština, a on se preseravao oko toga kako su boje živopisne i kako je sve puno boja, iako, što bi rekli Bosanci :"NIĐE VEZE".

Zatim je lipota od dečka mene pitao, šta da radimo i kuda treba da idemo? Ej, ej. Malo sam ostala bez komentara, jer ipak je muško taj koji treba ženi da predloži- ne obrnuto. Mislim, ako se njoj ne svidi, uvek može i da bude po njenom.

No, nema veze. Uđosmo u neku kafe prčvaru. I sednemo ko dva debila pored prozora, ne sećam se, iskreno ni šta smo pili, samo se sećam da još nije bio poručio, ali se odšepurio do toaleta u kojem se, ono, brat bratu zadržao oko 10 min. E, sad, očito mu se prikenjalo. Nisam ja neka veštica, bre, neka je šta, sad, ali kako onda da svako sebi plaća piće, keve mu ga? Uopšte nisam pristalica toga, dvopolnog plaćanja, ok je to, kad su dvoje u vezi, ali kad se muvaju, pa ON treba da plati. A, ONA, treba da se oseti počašćeno i počastvovano. Tu sam konzervativna.

Počeli smo neke razgovore o tome gde on radi i kakav mu je posao, i kako je bio na Tajlandu, i baš je euforično pričao o sebi. Alo, lipoto, a, di san ja tu? Valjda, meni treba da posvetiš pažnju, sunce mu jebem? Biflao je on o tome, o njegovoj karijeri, o pizdincima gde je sve putovao, i pokušavao da mene zadivi na taj način. Eh, falš.

Nekako uspemo da promenimo lokaciju, da se došetamo do hotelskog restorana, gde je neki tip baš žvalio nešto na klaviru. I, ja lepo, elegantno, naručim pivo, jer mi je baš bilo odmah jasno, da od lipote neće biti ič. Fino smo mi tu pričali, da se razumemo, ama, gde ćeš da mi pominješ bivšu?? Nemaš takta ni malo. Nije bitno, već sam krenula da ga savetujem ko psihijatar neki, zapravo, sve se pretvorilo u neko prisno pričanje, koje meni, elementarno, nije odgovaralo. Jer, nisam osetila ni leptire, ni prskalice, a ni varnice. Odjednom mi je taj divni neznanac delovao tako provaljeno i tako pun sebe. A, sa trijest godina nema položen vozački. Eeee, neće da može. Kao, ne voli da vozi.

Pitala sam sebe da li sam ja debil. Zašto meni smeta ako je lipota bio fin i kulturan i nije me napadao i nije me skidao pogledom? Da li sam ja normalna? Mislim da nisam. Ili, jesam. Možda sam samo s Balkana, gde su muškarci malo drugačiji. Malo siroviji. Jeste, da. Smetalo mi je sve na njemu.

Rastali smo se ko dva debila. Aj, ćao! Videćemo se "sigurno".

I pisao je on meni još nekoliko puta posle toga. Bila sam mnogo zauzeta. Jednostavno me bolelo dupe za njim. Znam da sam đubre, ali što sam đubre? Pa što on nije bio dovoljno muško. ETO!

20 comments:

Letnja Oluja је рекао...

Ха ха! Липота не зна шта је џентлмен! Јадан. Не би такав ни код мене прошао никад.

sopran87 је рекао...

Ahaha, odlicno! Sa moje tacke gledista on se u stvari usrao a hteo je to da prikrije. Jos ako nije nas, pa to otvara potpuno novu dimenziju price. I bolje sto ga nisi cimala, veruj mi...

Митоман је рекао...

Hahah. Mali fićfirić. Drago mi što si pametna Džangl. Veoma mi drago. :)

- је рекао...

Хахахаха, па тај лик је бре курац од овце, а не ПР. Нема тај ни п од паблик рилејшнс-а :D

Retka Zverka је рекао...

Ma, ne, šta će ti neko ko tebe pita za mišljenje i šta ti hoćeš, bolje su ove balkanske sirovine. :P Jedino je problem što od njih ne nastaje ni polugotov proizvod. :D

P. S. Oni koji ti ukazuju abnormalnu količinu pažnje (gde si ti centar vasione), a ne poznaju te takoreći uopšte, treba se takođe zapitati i o njihovim dobrim namerama.

Džunglica је рекао...

@Olujo, upravo tako, ne treba mi muškarac ako nije džentlmen, mislim, koje vajde od njega, treba ja da mu vučem cegere s pijace? :)

@Sopran, misliš fiziološki? :D Ma, bzvz. A, nije naš, jer da jeste, kurac bi ja platila svoje piće :D

@Myth, pa da, znam šta radim, jbt, kapiram da bih morala i da se pobijem umesto njega, mislim stvarno.

@Nindža, jeste PR, šta sad, neki levi, valjda.

@Zverko, ne idi u krajnost. Volim kad muško zna šta radi, a ne da je neodlučan. Mani me tih. A, oni su za mene polugotov proizvod. Ali, ovde su takvi.
Ovi drugi što pokazuju pažnju - pokazuju pažnju, a ne pričaju stalno o sebi i svojoj karijeri. :) Ne brini, umem da prepoznam njihove(ne)časne namere. :)

ТоМЦаа је рекао...

Очекујем FTW одговор на ово... Елем, мушкарац који у 30-ој својој нема ауто ни возачку не заслужује да има жену и заснује породицу? Грубо с твоје стране, морам признати.

Džunglica је рекао...

@Tomča, muškarac koji nema položeno, ne treba ni da se ženi. :D 'Oće komšija da me vozi u porodilište a? :D ;)

ТоМЦаа је рекао...

Николина жена се породила у таксију... Ништа јој не фали, дете женско, здраво и право, са својих 16 (тако беше?) водило љубав у парку :)

Džunglica је рекао...

@Tomča, Marina kad se porađala nije mu bila žena, a on je bio neki mulac :) Posle se sve, jel', promenilo, sazreo je :D Ovaj, da.

Za sve koji ne znaju u pitanju je film "Mi nismo anđeli 1 i 2"
haha, šalim se samo :))

ТоМЦаа је рекао...

Ако се његова зрелост огледа у томе да је кћерки за 16. рођендан поклонио неку пушку на воду... И да још увек листа именик у коме му је још увек Баба Серин број... Онда океј.

Једино се добро показао кад је подмитио клинца оног. Што је најјаче тај исти клинац му је после... Па, знаш већ :D

Džunglica је рекао...

@Tomcaa, ma super se pokazao :D Ne, nego ne kontam da ne vidiš ironiju, koliko treba da razjapim usta više? :DDD

"Nikola, javi se večeras, pa da idemo negde da se zezamo!" Legendarno!
Le, ala si prost. :P Taj nerd mu je kasnije IZVEO KĆERKU U PRIRODU ;))

ТоМЦаа је рекао...

Да ли ја то игноришем све смајлије или ми се чини... Елем, морам то да објасним овима који су озбиљни, као што сам ја :))

Аман, то баш није фер. Да.

Што сам прост, ништа нисам рекао? И да, наравно. А зашто је нерд победио? Зато што га је Никола обучавао.

То баш није фер. Да.

Džunglica је рекао...

@Tomcaa,
Oui.
Oui.
Oui.
:)

Mara је рекао...

Na stranu sve, ali trenutak kada muškarac pomene bivšu na prvom sastanku je ekvivalent sirene za vazdušnu opasnost.
Lipota, kao i većina sličnih mu, vapi za terapeutom, te bi možda mogao i smuvati nekog u procesu izlečenja. :)

Gospodar Nevremena је рекао...

Eeee, napljuvaste čoveka, a ne poznajete ga...cccc...a ti Džangl, ti si bre mnogo naivna i lakoverna, što si mu se javljala? Gde ih samo nalaziš? Hehehehe...

Džunglica је рекао...

@Mara, jest, slažem se :)

@Nevreme, jesam, užasno sam površna, naivna i lakoverna. Jadna ja.

Unknown је рекао...

Još ti samo preostaje da priznaš i da je bio ogavan, i onda ćemo tačno znati koliko si bila očajna kad si otišla na taj dejt :P :))

Džunglica је рекао...

@Milče, dičak je obećavao :D A, lipota je bija, ša da ti kažen :D

sma_t_rac је рекао...

odlično!!!

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger