20.3.11

Kako da vas zaintrigira neko na koga se NE ložite?

Danas ću pisati o igricama: Monopol, Čoveče ne ljuti se, Mice, Mačke i miša,... Ma, šalim se.

Igrice u ljubavi. Kako da vas zaintrigira neko na koga se NE ložite? Detinjarije, znam. Pitam se, da li ikad u potpunosti prevaziđemo te igrarije?

Dakle, upoznali ste osobu koja vam se, onako, na prvi pogled dopala. Malo ste flertovali, malo se zezali i ona se primila. Razmenili ste kontakt detalje i osoba vas kontaktira. Imponuje vam to. Šta sad, pa i vi ste od krvi i mesa. Svaka pažnja godi.

Odlučili ste prihvatiti poziv na igricu, odnosno, piće. Čista zajebancija, radoznalost, bez ikakvih primesa nekih ideala i šta ja znam, ljubavnih osećanja ili osećanja privlačnosti. Idete, pa, piće će već biti ok, i to bi bilo to.

Pijete pićence, ćaskate i jasno vam je da se osoba zaintrigirala za vas. Ali, avaj! Niste vi za nju. Šta sad da radite? U sosu ste. Imate više načina da odreagujete:

1. Žurite. Hitno je. Zahvaljujete se na piću i brišete s lica zemlje. Po kratkom postupku, prekinuli ste seansu produbljivanja prijateljskog odnosa.

2. Cedite neke priče i smarate se. Fini ste.

3. Prihvatate poziv na drugi susret. Ovo se, naravno, dešava u ekstremnim situacijama. Jer, priznaćete, ako se već kod prvog susreta ne osećate nešto lagodno, i osoba vas fizički ne naloži, teško da će da bude još nekih budućih susreta. Ono, reda radi.

Sve u svemu. To je to. Osoba ne prestaje da vam šalje poruke i mejlove. Ona je samo zainteresovana, a vi mislite da vas uhodi. Osećate se ko kreten sa stalnim osećanjem krivice. Zašto vi? Zašto ne prestane?

Polagano počinje sve to da vam ide na onaj dole nerv. Nervira vas osećanje fine obaveze odjebavanja. Ne želite da ispadnete đubre, a kako ne ispasti đubre i odjebati nekog na finjaka? Sve ste, do mojega, fini, a što god ste vi više fini i odugovlačite, to dajete osobi neku lažnu nadu, da tu nečeg ima. Zaista. Jedino rešenje bi bilo ignorisanje. Neka teška depresija vas je u'vatila. Nije vam ni do čega, a kamoli do ljudi. A, jeste, i ona neka druga osoba je sada nekako privlačnija i čini vam se manje napadna.

Šta reći na sve to? Da, da, osećate se još uvek kao komad đubreta. S druge strane, to nije bilo jednostavno nešto pravo za vas. Ova druga osoba, uopšte se ne čini loša, štaviše, ima šanse da pređe među prve na skali. Skali, da, dobro ste pročitali.

Skala je vertikalna linija na kojoj se rangira nešto ili neko. Osoba koja je bila broj 1 na skali sad se spustila za rang niže. Nešto nije ispunila kako treba i osoba broj 2 ju je pretekla. Sada se koncentrišete na osobu broj 2, koja je zauzela prvu poziciju. Sa čim to ima veze?

Sa ispunjavanjem vaših očekivanja. Ne sa vašom babom. Šta je očekivanje u ovom ilustrovanom slučaju?

Pa, vi biste hteli, jednostavno, nekog, koga ćete vi da zavodite, dugo i polako. I taj neko vas. Da se međusobno zajebavate i ispreskakujete. Jer, šta će vam neko, ko nije izdržljiv? Šta će vam neko ko vam odmah u startu dokaže da može da vas trpi i da vam pokloni srce na dlanu? Ta, vi ste jedinstveni i taj neko mora da vas zaintrigira. Mnogo je riba u moru, ali samo je jedna spremna da se zeza s vama ceo život.

Očekivanja, je l'? Očekujete osobu koja ima svoj život, nema mnogo vremena da izigrava štipaljku, osobu koja zna šta hoće i kako to da dobije. Očekujete veštinu, strategiju, samostalnost, osobu škrtu s komplimentima, osobu koju morate da kljucate da biste imali osećaj kako se mučite i trudite oko tog tvrdog kokosovog oraha. Ili joj skidate kožu kao kad gulite crni lukac.

Čemu sad ova filozofija? Zašto ne dozvoljavate da se neko očito zainteresuje za vas, bez svih tih silnih igrarija? Jer nije uzbudljivo. Jer se plašite da će da vas proguta svojim namerama. Jer niste spremni da uzmete to što vidite. Mnogo je interesantniji poklončić koji treba da se otpakuje od neke tamo flaše vina koju dobijete za rođendan. Iskreno, priznajte sebi.

I zašto je potreban sav taj warm up? Pa, bez njega nema dobrog treninga. A bez dobrog treninga - nema dobrih rezultata. I to bi bilo to.

43 comments:

Letnja Oluja је рекао...

Управо тако ;)
Треба нам неко интересантан, чврстог карактера а не неки папучар за којег знамо да ће поскочити на сваку нашу реч.

Miodrag Ristic је рекао...

Ko vam je kriv kad niste srele pravog papučića:
http://detozin.deto.rs/lekcije-sa-pijace-papucic/

Unknown је рекао...

Nek` si im rek`o Miodraže, ja sam papučić, i ponosim se time :D

ТоМЦаа је рекао...

Потписујем учитеља :D

- је рекао...

Завођење је уметност, а много њих би желело да постану признати уметници.
Е па не'ш колега! :D

Хахаха, Милко царе :)

Lilly... је рекао...

Ma ne treba uvijek bit ni pristojan! :D

Džunglica је рекао...

@Lujo, jest' upravo tako, znamo si, je l? :D

@Miodraže, čitala sam tvoj post još onomad. Lako je sad nakon bitke opuštati se i biti papučić ;)

@Milko, jašta si papučić i kao takav potpuno neinteresantan ženama ;)) BTW, uopšte mi nije jasno, gde vi videste da ja pišem o papučićima? U ovom tekstu uopšte nije reč o tome...
Reč je o preranom otkrivanju karata, tj. namera bez mogućnosti zagrejavanja i tog nekog zavođenja na daljinu.

@Tomcaa, jes' lako je tuđim kurcem gloginje mlatiti. Deder ovde da čujem tvoje mišljenje, odmah!

@Nindža, hahaha, pa zavođenje je: ili jesi ili nisi. Nema tu mnogo trte mrte mante. Što se tiče tog zavođenja, e pa moraš kolega! Ili te neće biti ;)

@Lilly, i ne treba, al' ja ne znam drugačije...

ТоМЦаа је рекао...

Tешко ћеш данас наћи неухватљивог, сви мушкарци су на длану, могу само да глуме; таква нам је природа, промискуитетна. И то је смешно :D То, играње игрица и све то... Превише времена се изгуби, мада је интересантно :)

Видиш шта ради и то те ложи... Игрице... Уживаш у томе, на неки перверзан начин :P

И даље мислим да је Миодраг објаснио :)

ptica-selica је рекао...

Ma zna se od pamtivjeka: Probirac nadje otirac! zato uvijek na prvu i u glavu ;)

Džunglica је рекао...

@Deja Vu :)Mislim ako vam je takva promiskuitetna priroda da ste tek onda neuhvatljivi..nevezljivi :) Kakvo vreme? Vreme je relativna kategorija, ako ti pričinjava zadovoljstvo dolaženje do cilja više nego sam cilj, o čemu onda pričamo?

A, Miodrag ti je učitelj? ;) Caka je u tome da... neću bre, suviše otkrivam, mučite se malo sami ;))

Unknown је рекао...

Jašta sam, žene vole one koji su takvi kakvi jesu, prirodni, jel` :))

Ja odma` otkrivam karte. Naivan sam, pa ne umijem drugačije :) Što na umu, to mi na drumu. Pitam, brate, jasno " `oš ti mala, il` ne`š" i završim priču. Jašta.

I da, na prvi sastanak nosim onaj prslučić što mi mama isplela, i ispod onu košu plavu, što mi tako lijepo stoji :))

Mislim, jebote, jel` može tome da se odoli, a? :D

ТоМЦаа је рекао...

Видела си већ негде ове речи, зар не? :) Па да, неухватљиви на дуже стазе, али лако нас је придобити за дружење и занимацију xD

Не знам о чему причамо, то сам покушао да кажем. Значи више волиш да играш ризико (најбоља стратешка игра свих времена) него да се средиш мало :Р

Заправо ми је Милко сенсеи, али добро, и од Миодрага учим... Зато сам потписао његов коментар :)

Мада ја на први састанак не носим плаву шуљу, то је излизано... А и циљ је надмашити учитеља :D

Цаке знам, само ми је мрско све то...

Džunglica је рекао...

@Ptico, ja ja, ne pali to u ovom kontekstu. Posle samo mož' ti da staviš prst na čelo ;)

@Milko, samo ti opanci fale, pa da budeš oficijelni, ortodoksni mrčo, al' moraš da dodaš malo balansa tako što ćeš da obučeš bar tigraste tange :D Da, koja tome može da odoli? ;))

Što se tiče tih namera, zna se kad je direktan pristup od koristi, ali, u drugom slučaju, niko nije lud da otkriva karte odmah i rizikuje da protivnik ima bolje karte od njega. Malo blefa neće da škodi, čak štaviše, može lepo i da koristi. :))

D. је рекао...

Mislim da nekad preterujemo sa tim trazenjem igrica. Mozda ce zvucati kao da sam lenja, ali vise volim kad znam na cemu sam... nekad igrica traje predugo -.-

ТоМЦаа је рекао...

Ето, видиш како Д. лепо и зрело размишља, треба да се угледаш на њу.

Што се више играш, све је већа шанса да будеш тешко повређена и разочарана.

Džunglica је рекао...

@Tomcaa, m'jok, Riziko baš mrzim. Nemam veze s tim. Jbt. i dalje ne kapiraš? Što se mene tiče, volela bih da ON ume da igra Riziko i da strategiše i taktizira, a ja da dešifrujem tajne poruke, ako ćemo tako u tim terminima, hihi :))

@Di, kakvo traženje? Ili jesu ili nisu tu. Cilj je nikada pobediti ;)

Džunglica је рекао...

@Tomcaa, jbt, preskačemo se mnogo sa komentarima :D Mislim da nikad ne treba da prestanu te igrarije, pa i kad se zna na čemu smo. A, ima ljudi i ljudi, vaki naki. Ja sam naka. Taka - naopaka ;)

ТоМЦаа је рекао...

А, значи ти више волиш клуедо ;) Извињавам се што сам те погрешно проценио.

А ако је циљ никада победити, онда ти је као да играш икс-окс. Игра која нема смисла, тотално. И ако мене питаш, промашила си живот.

Džunglica је рекао...

@Tomcaa, šta ti je Kluedo? Nisam ja promašila život, samo u ljubavi ti je, kad pobediš - izgubio si i obrnuto. Tako to funkcioniše :)

ТоМЦаа је рекао...

Мислиш, кад победиш - изгубио си и кад изгубиш - изгубио си... И цео живот тако, зар не? Не видим како то да си победила ако си изгубила?

Клуедо је најбоља детективска игра ;)

Marjan Paradoksija је рекао...

Igrice, igrice...to je draž svega! E sad, neko voli da se igra više, neko ne, neko se snalazi bolje, neko ne! Svako tako misli da sebi diže cenu, ali je pitanje! Neko je prefinjen, da ne kažem premazan ili prefrigan, neko jednostavno direkdtan, neko je sa ovakvim iskustvom, neko sa onakvim...nekome je nešto sveže, nekome ne, sve može zavisiti i od trenutka!

Džunglica је рекао...

@Tomcee, vidiš to ima veze s ovim

@Marjane, sve si ti to lepo objektivno opisao :) Ja ne bih rekla kako je to dizanje cene, to je jednostavno zagrejavanje, a onda i kad se već desi to što treba da se desi, ne sme da se zapostavi. Mislim, nema opuštanja..Zapravo, treba da bude uvek to smenjivanje i talasanje. Nazovimo to, igranje.

ТоМЦаа је рекао...

Видиш, немам појма шта хоћеш да кажеш.

Miodrag Ristic је рекао...

Igrice su razne. I lastiš je igra, isto kao i šah. Svako bira svoju. Neki vole igranje po pravilima, a neki vole da izmišljaju pravila. Samo postoji i termin "zaigrati se" (vrlo česta i gruba omaška kod igrača). A ima i ono "neozbiljne igrarije". Nekad se kaže i "opasna igra"...

Ja glasam za igre sa smislom. I za fer igru. Ne mora da bude mnogo okretno, ali treba da prija svim igračima. Ni mnogo komplikovano, ni suviše zamorno, lepo i zabavno -

kao dečija igra

Džunglica је рекао...

@Tomcaa, objasnila sam ti, samo razmišljaj, ali, zapravo, sve će ti se kas'ti jednog dana :))

@Miodraže, svaka čast, veoma dobro urađena ekspertiza. :)

Анониман је рекао...

Uvijek je dobro igrati se:)
Kad si u braku te igrice se nastavljaju ali između supružnika a ne nekog trečeg...
Igrice uvijek osvježavaju brak i opčenito vezu.
Kiss.

Džunglica је рекао...

@Zondra, lepo si to rekla. :) Pozdrav u Rijeku!

SMiliCa је рекао...

Dobri saveti! Odličan post!
A poslednja dva pasusa potpisujem :D

Стефан Јањић је рекао...

Ајоооој... Пост је стварно одличан и са пажњом сам га прочитао. Али, ја се толико губим кад је тако нешто у питању да мислим да не бих могао да се пронађем ни у једној од понуђених ситуација...

Milja Lukić је рекао...

Ovaj tvoj post preporučiću kao obaveznu literaturu nekim devojkama!

Džunglica је рекао...

@SMilice, hvala, i pretposlednji ;) :)

@Stefane, hvala, ti uvek čitaš s pažnjom ;) Zato sam ja tu da vam pokažem put, eh, da...

@Miljo, ne znam da li će to pomoći, svako se uči samo na svojim greškama i svako voli opet nešto drugo..mada nikad se ne zna ;)

Dokona Popadija је рекао...

E, samo da ti kažem da sam ja srela jednog s kojim nisam morala da se igram tih igara i - ostala sa njim. Uvek sam mrzela te -idi-mi-dođi-mi fazone, ali totalno kontam šta hoćeš da kažeš i svidža mi se tvoj tekst.

Džunglica је рекао...

@Dženita, nisu tu u pitanju "idi mi-dođi mi" fazoni, već igre zavođenja...uopšte taj neki protivnički duh kod oboje, da me ne razumeš pogrešno, ne volim kad se neko potpuno stopi sa mnom, i obrnuto. Dakle, na to sam mislila ;)

vilja је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Džunglica је рекао...

@Viljo, dobro došla ovde i hvala što si ostavila ovako opsežan komentar. Sve ima granice, i njih ne treba prelaziti. Igranje kada obe strane imaju interesa, ne u smislu manipulacije, naravno. Cilj je dobiti na napetosti i ne otkrivati karte/osećanja odmah. Potpuno te razumem da može da dođe do plačke, ali kad ti se neko zaista dopada nećeš preći tu granicu tj, igrica se neće pretvoriti u manipulaciju. Naravno, da treba da postoji i određena ravnoteža u smislu bliskosti, poverenja i nekih sitnih znakova pažnje, da se ne bi sve pretvorilo u neki cirkus... Što se tiče skale, konkurencija je najnormalnija stvar i onaj ko ispunjava očekivanja, zaslužuje i da se kotira više od ostalih. Svako ima tu svoje kriterijume :)

vilja је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Džunglica је рекао...

@Vilja, to je individualno. Ja, npr. nemam interesa da se natežem s nekim ko mi se ne dopada... i tako njemu dajem neku lažnu nadu. Ali, ima svakakvih ljudi :)Zapravo, veliko je pitanje šta ovaj drugi podrazumeva pod nadom. Ako su u nekom prijateljskom odnosu, za njega će sve biti nada. Osim, ako druga soba izričito i direktno ne kaže da nema interesa :) Slažem se, onaj ko voli da se igra tuđim osećanjima, uglavnom postane igračka u rukama istog takvog :)

vilja је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Džunglica је рекао...

@Viljo, ne znam šta je karma. Ali znam da je to prirodni ciklus. Jer, da njemu to nije neko radio - ne bi ni on to radio. Ne vidim način kako bi naučio da mu neko već nije pokazao :))

Kaća је рекао...

tacno ovako, bas ovako... a ja se konstantno osecam kao djubre, kao nemoralita najveci, a i trpim zbog toga. da li ja samo hranim svoj ego, cesto se pitam, ali nije, ubrzo naidjem na odgovor da nije, jer onda bih bila zadovoljnija sobom...ovako nista ne pomaze. a ja opet ne vidim razlog zasto ne biti fina prema nekom, pa meni je iskreno zao da kuliram tu osobu ako vidim da joj se svidjam...ma , ludilo mozga. losa sam, verovatno, pocinjem to da prihvatam i da radim na tome da to promenim.

Kaća је рекао...

ali da napomonem, ne igram se ni sa kim, samo jesam fina, to je tacno...

Džunglica је рекао...

@Kaća, nisi loša, sve je to za ljude. :) Znaš, oni nekad ne shvataju blago rečeno, pa si prisiljen da igraš na ignorisanje. Ili čisto i odrečno NE! Igrice u smislu, kad oboje žele isto, inače u drugom slučaju nije fer i korektno :)

Kaća је рекао...

Da, slazem se. Samo korektno :)

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger