13.2.12

Jedinice i nule

















Planeta Zemlja.
Vek - dvadesetprvi.
Kibernetička revolucija.
Doba interneta.
Socijalnih mreža.
Lažnih profila.
Patologije.
*
Postavljamo pitanja.
Google odgovara.
Umesto ljudi koje smo mogli da pitamo.
Najmanje deset emocija koje smo mogli da podelimo.
Ljubavi koje su mogle da nastanu.
Pozivi na kafu sa šlagom koji se nisu desili.
Osmesi koji nisu izazvani.
Grimase zadovoljstva.
Zgražavanje.
Ushićenost.
Euforija.
*
Završavamo na forumu.
Nekom sajtu.
Iskaču reklame.
Baneri.
Bodu oči.
Iritiraju.
Sa druge strane monitora.
Nastavlja da postoji.
Život jedinica i nula. 


9 comments:

Slaven H је рекао...

Sviđa mi se ovo. :)

We are functioning automatic, and we are dancing mechanic. We are the robots!

Lilly... је рекао...

Slažem se, al ne baš u potpunosti. Meni je pisanje bloga u život donijelo nova prijateljstva, kojima začetak je bio ovaj virtualni svijet, ali sam se s nekima od cura uspjela i uživo sresti, popiti kavu, popričati i evo druženje traje i dan danas. Više si ne komentiramo blogove, ali se zato redovito čujemo. Žao mi je jedino što smo malo udaljenije pa su onda i susreti rjeđi...

Exxx је рекао...

Svi smo mi brojevi

Miodrag Ristić је рекао...

Nadam se da nećeš da zastraniš kao bivši pušači? Istina je na sredini - a sredina tamo gde je TI staviš. Nikad se nebi okupao u moru kad bi razmišljao o tome šta je sve (jadno) progutalo...

Iva је рекао...

Dokle god stil kojim je ovo napisano isuviše liči na TO vreme (da li ti je to i bila namera), toliko poenta stoji.

Džunglica је рекао...

@SlavenH, hvala :)

@Lilly, slažem se sa tobom. I ja sam upoznala mnoštvo zanimljivih ljudi i na tw, i preko bloga. Ali moram malo da preteram u kreativnom izražavanju :)

@Exxx, upravo tako :) Kad bolje pogledaš...

@Miodrag, zastranila sam :D Kao bivši konzument kafe i tvitera :) Odlično zapažanje, btw., uvek imaš odlična zapažanja i neke izreke koje upečatiram u koru malog mozga :)

@Iva, bila je :)

Marjan Paradoksija је рекао...

Naš "Vrli novi svet", zajedno sa "1984", pretočen u stihove!

Lepo, zaista lepo!

Džunglica је рекао...

@Marjane, hvala, zaista, hvala! Sramota me da kažem, nijednu od tih knjiga nisam pročitala :/ Time, it needs time..

Marjan Paradoksija је рекао...

Pa, onda imaš domaći zadatak!!! It's worth the time!

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger