5.4.14

Biljozepam i krema za vukodlake

Nije da ne verujem lekarima i medicini, ali kad mi zatreba neki lekić, uvek pohrlim u biljni svet. Tako meni lekar prepiše biljni lekić na bazi kantariona, jer, je l', kad cela Srbija pije bromazepame, deprozepame, mogu i ja biljozepame.

Odem u apoteku, uzmem svoj pamić od kantariona i počnem da čitam uputstvo za upotrebu leka: neizlaganje suncu jer je fotosenzibilan. Ali boli mene dupe, pa ne možeš da mi zabraniš da se hranim vitaminom D, em je lepo, em je zdravo, izdržaću ja to.

I baš pripekla zvezda, odem da se sunčam, ponesem literaturu, fon, vodu, blokče i hemijsku. Užiiiiivam na suncu, proleće, reka, prelepost. Uveče dođem kući, spremim laganu večericu, sednem, ispišem nešto, objavim na blogu i osetim lagano peckanje po licu. Pogledam u ogledalo, nema crvenila, ma biće da sam bila predugo na suncu.

Odem na posao, peckanje se pojačalo. Pretvorilo se u pravi svrab. Uzmem pametnica apre sol losion za posle sunčanja i namažem. Gel koji hladi, nešto jeftino iz DM-a. I kao bude bolje.

Sutradan opet na sunce, namazala riba 30 SPF, nećeš majci ostati kući po tom vremenu. Uveče, ista priča, peče me lice, svrbi, ja kuliram, ma proći će - niko nije umro od peckanja posle sunčanja.

Dva dana, srećom nije bilo sunca, ali je sunce je l' te skriveno, a ja nisam nešto izlazila iz kuće. Sledeći dan se toliko peckanje jebeno pogoršalo da sam stavljala glavu u frižider, mokre obloge, a na licu ič za videti. Ne mogu da spavam, grabuljam se kao psihopata.

Odem do apoteke i kažem: "Jao, molim vas, dajte mi nešto da ublažim ovaj svrab, znate uzimam one na biljnoj bazi, osetljive na sunce, blabla." Žena mi proda Fenistil sa kortizolom. Aj, reko, možda pomogne. Dođem kući, namažem Fenistil, prijatno hladucka, ali upala se ne smiruje. Pizdim.

Uveče, da pročitam uputstvo za upotrebu kreme. Kad ono, stavka ispod, neželjna dejstva: pojačana maljavost, faca punog meseca - (prevod s nemačkog), e da me jebeš neću to govno više da mažem - treba još da se pretvorim u vukodlaka. Kako ću na pos'o i među ljude?

Odlučim da ne izbegavam zvezdu, škartiram biljozepam i kremu za vukodlake u korpu za otpatke i ćao, i homeopatija i hemija i nana - nanina. Kad smo kod nane, idem da skuvam nanu.

0 comments:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger