10.4.14

Ćutanje na telefonu

Krenula sam da operem kupatilo. Zvao je dobar dug. Znam u kakvom se stanju nalazi, pa sam prisilila sebe da budem vedra i raspoložena.

- Hej, ola čiko!
- Ola, čika!- Parle vu franse?
- Ne, ž n parle pa franse, hihi. Šta ima, kako si?
- Dobro, ok.
- Jesi li u nekoj gužvi sad?
- Ne, ne, palim cigaretu. 
- Jesi gledao sinoć utakmicu Mančester Junajted protiv Bajerna? Za koga si navijao?
- Za Mančester, naravno, Bavarci su ubraženi.
- Ja sam za Bajern, u inat jednom tipu koji se stalno kladi na Mančester Junajted i tako bila neka priča među nama... Je l' se osećaš bolje?
- Boli me vrat i seva prema glavi. Ludim.
- Znaš da kažu da je to sve na nervnoj bazi. Šta kažu doce?
- Pa, snimali su mi glavu, kažu da su našli par delova koji ne funkiconišu kako treba. Dali mi neke tablete da pijem.
- Kakve tablete?
- Nešto protiv demencije. Kao, ako ne počnem, stanje će da se pogorša.
- Jesi počeo da ih piješ?
- Ma,...
- Pa, jesi li?
- Pročitao sam uputstvo za upotrebu leka i...
- I?
- Nemam ja demenciju, imam te proklete bolove i ne znam kako da ih se rešim.
- Pa probaj da popiješ tablete, možda će ti biti bolje od njih, možda ćeš moći da funkcionišeš? Ne znam, ja mislim da bi trebalo da vodiš normalan život, daleko od te ustanove, je l' primaš posete?
- Ah, prijatelj našao devojku, pa me sad ni on ne posećuje.
- Je l' izlaziš? Je l' ideš kući?

(ćutanje)

- Hej, jesi dobro?
- Ma, sorry, nisam koncentrisan.
- Ok, nego, razmisli malo o tim tabletama, nemoj da se posle kaješ što nisi počeo na vreme da ih uzimaš. A, devojčice? Ima li kakvih pacijentkinja?
- Ma, nema.
- Koliko nisi?
- Tri godine, plašim se da nisam sposoban.
- Heeej, imaš 30 godina, to ti je malo, nisi dugo znaš... pa se plašiš gluposti, evo npr. ja imam fobiju od svega i svačega, znaš, nekako, nađi neku, bar ima ženskih koliko hoćeš.
- Ma, znam... hej, da te pitam nešto - a zašto se ti i ja nikad nismo kresnuli?

(ćutanje)

- Mi??? Hej, pa mi smo prijatelji.
- Pa, da super smo se slagali i razumeli.
- Ja, ja, ti znaš kako dolazi do seksa?

(ćutanje)

- Mislim, jesi ti bio zaljubljen u mene?
- Ne, ne, ali si mi bila seksi. Imali smo prilike.
- A, ne, znaš da je to kod mene malo komplikovano. Nisam htela da kvarim. Uostalom, nije se desio ni poljubac.

(ćutanje)

- Zašto ćutiš? Nije ti dobro? Daj, reci.
- Skrenuo sam misli.

(ćutanje)

- Ovaj, moram da završim kupatilo.

(ćutanje)

- Usisala sam, pa sam baš počela...

(ćutanje)

- Hej, daj, nemoj se ubijati u pojam, biće ti bolje, počni s tim tabletama, nađi novi hobi, idi u prirodu fotografiši!

(ćutanje)

- Ok, čujemo se onda drugi put. 
- Važi, čujemo se, ćao!

(plačem u sebi)

Jebem ti život.

2 comments:

Marsovka је рекао...

:(

Maleni Miš је рекао...

kako ljudi lako ostanu sami kad odu u taj neki svoj svet :/
Mislim da mu je potrebno baš baš prijateljske pomoći :(

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger